Самоосвіта педагогів

З 29 по 31 жовтня Михайлова М. В. та Волкодав О. О. пройшли навчання за програмою екологічного тренінгу "Моніторингові дослідження біорізноманіття". Тренінг відрив та звернувся до педагогів з вітальним словом директор НЕНЦ, доктор педагогічних наук, професор Володимир Валентинович Вербицький. Він окреслив завдання, що стоять перед педагогами в умовах нової української школи, та наголосив на нових напрямах діяльності закладів позашкільної освіти, й насамперед, в діяльності Національного еколого-натуралістичного центру. У Національному науково-природничому музеї НАН України ми ознайомились зі світовим різноманіттям рослинного і тваринного світу. Науково-пізнавальною, цікавою та захоплюючою була екскурсія від директора ботанічного музею ННПМ НАН України, доктора біологічних наук Валерія Васильовича Новосада.

Провідні вчені Інституту зоології ім. І. І. Шмальгаузена НАН України провели навчання «Моніторингові дослідження біорізноманіття: фауна» за темами:

– Мурашки як об’єкт моніторингу стану екосистем (Радченко Олександр Григорович, доктор біологічних наук, професор);

– Перетинчастокрилі комахи-запилювачі, визначення різноманіття видів, методики обліку, приваблювання та охорона (Мартинова Катерина Василівна, кандидат біологічних наук);

– Членистоногі прісних водойм України (Мартинов Олександр Володимирович, кандидат біологічних наук);

Також були проведені наукові роз’яснення для учасників еколого-натуралістичного походу «Біощит» за операціями: «Мурашка», «Джміль», «Махаон», «Реміза».

Ботанічна частина тренінгу «Моніторингові дослідження біорізноманіття: флора» на базі Інституту ботаніки ім. М. Г. Холодного НАН України була представлена темами:

– Методи дослідження біорізноманіття грибів-макроміцетів (Зикова Марія Олександрівна, кандидат біологічних наук).

– Моніторингові дослідження прісноводних водоростей (Бурова Ольга Володимирівна, кандидат біологічних наук);

– iNaturalist – платформа для організації регіональних флористичних досліджень (Давидов Денис Анатолійович, кандидат біологічних наук);

– Моніторинг та кадастр рослинного світу. Можливості GIS-технологій (Бурлака Марина Дмитрівна, кандидат біологічних наук).

Також пройшли навчання на педагогічному тренінгу за темою «Цілі сталого розвитку: збереження озонового шару та адаптація до змін клімату», які провели представники Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні»: Пруцакова Ольга Леонідівна, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України; Санковська Ірина Мечиславівна, методист НМЦ координації методичної роботи та освітніх вимірювань, викладач Інституту післядипломної педагогічної освіти ім. Бориса Грінченка та Крижановська Ольга Тимофіївна, кандидат філологічних наук, фахівець відділу екологічної освіти Національного природного парку «Голосіївський», ГО «Екологічне майбутне».

Після завершення тренінгу ми отримали сертифікати.

/Files/images/01/IMG-78b581e7fb49df7868b1d86e4934481b-V.jpg/Files/images/01/IMG-b97a4cc8a57aed5f27d9fa9c7077410b-V.jpg/Files/images/01/IMG_20191029_133748.jpg/Files/images/01/IMG_20191104_113451.jpg/Files/images/01/IMG_20191104_113505.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 157

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.